Dziennikarz, specjalista PR, ekspert ds. social media
Od 15 lat jestem związana z mediami. Pracowałam jako dziennikarka i redaktorka w lokalnych i ogólnopolskich mediach drukowanych (gazety, czasopisma); przez 4 lata zarządzałam serwisami kobiecymi Wirtualnej Polski. Obecnie jestem dziennikarką portalu Onet.pl, dla którego przygotowuję wywiady, reportaże i artykuły o tematyce społecznej. Pracuję także jako specjalista PR, opracowuję strategie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej dla firm, organizacji i produktów, pomagam je wdrażać i realizować. Jestem ekspertem ds. social media, tworzę i realizuję strategie komunikacji marek w mediach społecznościowych. Przeszłam zawodową drogę od szeregowego pracownika do szefa zespołów, następnie freelancera i właściciela własnej firmy. Jestem przekonana, że nie wystarczy działać, trzeba także umieć przekazać informacje o własnej aktywności i sukcesach innym. Wiem, jak to robić i chętnie dzielę się tą wiedzą. Wierzę bowiem, że każdy z nas uczy się przez całe życie, nie tylko zdobywając wiedzę, ale także ją przekazując.
Więcej o mnie
Moje specjalizacje
Strategie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami, strategie promocji w mediach tradycyjnych i społecznościowych, kreowanie wizerunku firmy/organizacji/produktu/osoby, działania PR, współpraca i relacje z blogerami, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z otoczeniem, CSR, komunikacja z klientami i potencjalnymi klientami, komunikacja z pracownikami.
Doświadczenie zawodowe
Od 15 lat jestem związana z mediami. Pracowałam jako dziennikarka i redaktorka w lokalnych i ogólnopolskich mediach drukowanych (gazety, czasopisma); przez 4 lata zarządzałam serwisami kobiecymi Wirtualnej Polski. Obecnie jestem dziennikarką portalu Onet.pl, dla którego przygotowuję wywiady, reportaże i artykuły o tematyce społecznej. Pracuję także jako specjalista PR, opracowuję strategie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej dla firm, organizacji i produktów oraz pomagam je wdrażać i realizować. Jestem ekspertem ds. social media, tworzę i realizuję strategie komunikacji marek w mediach społecznościowych.
Ja mentor
Codziennie spotykam ludzi, którzy potrzebują wsparcia w dziedzinach, w których jestem ekspertką. Wierzę, że każdy z nas uczy się przez całe życie, nie tylko zdobywając wiedzę, ale także ją przekazując. Przeszłam zawodową drogę od szeregowego pracownika do szefa zespołów, następnie freelancera i właściciela własnej firmy. Jestem przekonana, że nie wystarczy działać, trzeba także umieć przekazać informacje o własnej aktywności i sukcesach innym (poprzez m.in. media, blogi, nowoczesne kanały komunikacji). Wiem, jak to robić i chętnie podzielę się tą wiedzą z innymi.
Ja prywatnie
Zawodowo piszę, a prywatnie czytam – uwielbiam książki, gazety, blogi, a nawet ulotki marketingowe. Bez czytania nie wyobrażam sobie życia. Lubię podróże, niekoniecznie te dalekie, choć jak dotąd największe wrażenie zrobiła na mnie Japonia. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę, choć to kwestia kilku najbliższych lat. Obecnie wybieram podróże w bliższe rejony, najchętniej takie, gdzie da się dolecieć w ciągu 2-3 godzin. W wolnych chwilach skupiam się na rozwoju projektu warsztatowo-szkoleniowego dla młodych mam, które chcą wrócić na rynek pracy. Sama byłam niedawno w takiej sytuacji i wiem, jak ważna w tej kwestii jest pomoc innych.
Branże, w jakich mogę wesprzeć mentorowanego:
Branże: Marketing i PR, MediaObszary, w jakich mogę wesprzeć mentorowanego
Ja: Motywacja, Osobista efektywność / Rozwój kompetencji, PrzywództwoZarządzanie: Zarządzanie zespołem
Rynek: Klienci, Produkt / usługa
Marketing: Badania i trendy, Komunikacja w tym technologie mobilne i media społecznościowe, Reklama / Promocja / PR / Wizerunek, Relacje z otoczeniem