Agnieszka Śladkowska

Agnieszka_Sladkowska

Ekspert rynku pracy w portalu Trojmiasto.pl, zarządzanie polityką personalną portalu, wykładowca przedmiotów związanych z procesami HRowymi

Poza doświadczeniem i wiedzą posiadam dużą charyzmę i wyczucie biznesowe. Znajduję konkretne rozwiązania, które łatwo wpływają na wizerunek firmy, efektywną pracę i wymierne zyski organizacji. Jestem ekspertem trójmiejskiego rynku pracy zajmując się nim od 4 lat ze strony największego regionalnego medium internetowego. Mam 8 letnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi (podział obowiązków, rekrutacje, budowanie wizerunku pracodawcy, komunikacja, budowanie zespołów, audyty personalne) i 7 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Z wykształcenia jestem psychologiem organizacji i zarządzania, które stawia przede wszystkim na praktyczne rozwiązania zwiększające zysk firmy.

 

 

Więcej o mnie

Moje specjalizacje

Prowadziłam szkolenia z zakresu zarządzania zespołem, (ustawienia zakresu obowiązków, przydzielania zadań pracowników, komunikacji, rekrutacji, motywacji), komunikacji z klientem, budowania wizerunku firmy (autopromocji, wizerunku w mediach, marketingu). Mam dużą łatwość przekazywania zdobytej wiedzy. W sposób prosty i logiczny przedstawiam mechanizmy rządzące procesami personalnymi, budowaniem wizerunku czy współpracy z klientami. Z uwagi na dobre kontakty z wieloma trójmiejskimi firmami znam całą mnogość case study, które pomagają zrozumieć i uczyć się na błędach popełnianych przez innych.

Doświadczenie zawodowe

Od 8 lat zajmuję się doradztwem personalnym, szerzej procesami HR-owymi w organizacjach. 4 lata spędziłam w doradztwie personalnym, gdzie budowałam a później kierowałam 25 osobowym zespołem. Przeprowadzałam audyty, zajmowałam się rekrutacją dla naszej firmy i bazy klientów, a także szkoliłam pracowników z odpowiedniego doboru kadr. Od ponad 4 lat pracuję w największym regionalnym portalu internetowym w Polsce. Z jednej strony jestem ekspertem trójmiejskiego rynku pracy – obsługując serwis praca, pozostając w ciągłym kontakcie z lokalnymi firmami, z drugiej strony jestem jednoosobowym działem personalnym, który czuwa nad sprawnym funkcjonowaniem procesów HR-owych w ponad 100 osobowej firmie. Do tego od 7 lat prowadzę zajęcia na uczelni, na których szkolę z psychologii w zarządzaniu, komunikacji, pracy zespołowej, rekrutacji i negocjacji.

Ja mentor

Moje zainteresowania, zdobyta wiedza i kompetencje to tylko część odpowiedzialna za codzienne sukcesy. Drugą część stanowią cechy, które sprawiają, że ludzie chętnie słuchają, uczą się ode mnie i darzą autorytetem. To dzięki temu połączeniu wchodzę naturalnie w relacje mentorskie z osobami, które choć mają większy staż pracy cenią moje uwagi i spostrzeżenia. Umiem wspierać w wybieraniu odpowiednich rozwiązań, wskazywać kierunek, dawać wsparcie i wiarę w powodzenie przedsięwzięcia. Warto wybrać mnie jako mentora ze względu na charyzmę, umiejętność przekazywania wiedzy i skupianie się na konkretach, które pomagają w osiągnięciu sukcesu firmy.

Ja prywatnie

W życiu ważni są dla mnie ludzie, którymi się otaczam. Nigdy się nie nudzę, zawsze umiem sama znaleźć projekty, które zmotywują mnie do dalszego działania. Moja praca to zawsze przyjemność. Jednak równie bardzo cieszy mnie spędzanie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Grę w tenisa, stare zabudowy, wspólne gotowanie.

Obszary, w jakich mogę wesprzeć mentorowanego